goodies urgently needed - Reisverslag uit Port Sudan, Soedan van Hans Olijve - WaarBenJij.nu goodies urgently needed - Reisverslag uit Port Sudan, Soedan van Hans Olijve - WaarBenJij.nu

goodies urgently needed

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

10 Mei 2008 | Soedan, Port Sudan

dear all,

yesterday ate my last packet of dutch liquorice or "klene muntendrop" i just could not with stand the temptation although must say took me 3 months to go thru 2 kilos. Besides we ran out of english magazines to read which we unfortunately can not replenish here in Port Sudan. So if you feel generous please send magazines - even older issues will do - or goodies - by mail - to:

Doctors Without Borders
attn. Hans Olijve
Plot No. 36, Square Z5
Hai El Tranzeit
Port Sudan
the Sudan
Africa

You would make our day..

• 14 Mei 2008 - 03:53

Albert:

albert
    13 May 2008 22:22 hours
    dag Hans alles wel daar hier erg mooi weer geweest de afgelopen twee weken, we zijn naar texel geweest twee weken erg lekker en mooi, goed uit gerust vandaag weer begonnen met werken en de rug gelijk weer meer klachten ik ga volgende week naar neuro chirurg om te kiken of hij wat kan doen met de hernia.
    verder alles prima hier
    Joost moet volgende week de examens in, verder alles oke hier gr albert en ida en kids en hond

• 15 Mei 2008 - 11:39

Rien Olijve:

hallo broer, wij staan nu ook in het zweet jan en ik .uiteraard aan het klussen bij mij.wij zijn nu met een kippenhok bezig.Maar even serieus wat heb jij behalve drop nog nodig?
    laat het weten en wij zullen kijken wat we er aan kunnen doen.

• 28 Mei 2008 - 04:11

Christine:

boss,

i have sent you 5 magazines by registrated post today. hopefully, u will recieve by next week.

attached are the receipt that you can check the t/t next week via www.hongkongpost.com

Not sure it is PA087320986HK or RA087320986HK

Thanks & regards,
    Christine

• 02 September 2008 - 14:13

Jan Olijve:

Hans van harte gefeliciteert met je 50 ste verjaardag ik hoop dat alles goed is bijn jou groetjes aan gillian